Si asa mi-am facut blog

De ceva vreme tot cochetez cu ideea unui blog.

Am citit blogurile altora si m-am dat un pic pe google pt a vedea cum se face asta. Am gasit un blog care iti spunea cum sa faci blog😀 si mi s-a parut chiar foarte util (acum ramane de vazut daca am si inteles ceva din el).

Am zis ca vreau ca asta sa fie un blog FUN despre recrutare si HR – nu pt ca mi se pare ca asta lipseste din blogosfera romaneasca, ci pentru ca vreau sa fiu in pas cu moda😀. Blogul va fi si un pic educativ – nu din motive altruiste, dar banui ca daca fac un pic de evanghelizare si impartasesc si punctul de vedere al unui recruiter, poate unii isi vor revizui un pic CV-urile, iar munca mea va fi un pic mai usoara… desi nu la fel de fun …

Iar HR-ul este si fun. Recrutarea in mod special🙂

Si acum ca primul pas a fost facut … in cursul zilei de maine promit ca ma prezint.

Bine ati venit si sper sa mai reveniti curand,

Aurora

Lasă un răspuns

