UPLOAD PHOTO ? … NU … NU ? … NU !

Inca un sfat din categoria YOUR CV.

Daca nu candidezi pentru un post de Prezentator TV sau Fotomodel, nu-ti pune poza in CV!

Stiu ca toti avem (sau ar trebui sa avem) o parere buna despre propria imagine, insa in CV iti poate face mai mult rau decat bine.

Pentru ca se face discriminare pe baza fotografiei si nu cred ca ti-ar conveni sa piezi un job pe care ti-l doresti doar pentru ca recruiterului nu i-a placut fata ta. Poate ca nici la interviu nu o sa-i placa🙂, insa vei avea ocazia sa-l uimesti cu inteligenta, experienta si aptitudinile tale.

Daca insa tii neaparat sa iti pui o poza, selecteaza o poza actuala, corecta, gen … buletin.

Unii or sa rada de mine cu privire la articolul asta, insa ati fi surprinsi cate asemenea imagini am vazut in CV-uri!

Am vazut candidati care s-au pozat in cele mai frumoasa ipostaze de familie si din timpul liber … de genul: poza de la NUNTA (mai ales daca ai voalul in cap, doamna!), poza de la Bar/Terasa in care ti se vedea sclipirea de inteligenta in privire, poza de la mare, de pe stadion, din carusel, de la shootingul de moda unde ai fost vedeta, langa un cal, langa Turnul Eiffel, langa un elefant, cu catelul / pisica in brate, cu copilasul in parc, cu prietenele la terasa, pe plaja, la bungee-jumping, scuba-diving, si asa mai departe.
Poze foarte haioase / frumoase / de impact😀 … dar … care nu au ce cauta in CV-ul tau.

Oricum un angajator care isi face partea de cercetare temeinic probabil te va gasi pe Facebook sau Twitter in ipostazele mai sus mentionate si probabil si in altele mai rele … insa sa iti tai singur craca de sub picioare si sa pui poza buculucasa direct in CV-ul tau … pe bune! … mai gandeste-te!

3 thoughts on “UPLOAD PHOTO ? … NU … NU ? … NU !

  1. Hai ca m-am amuzat copios… Nu pot sa creeeeed! Cum sa-ti pui, ma, poza de la nunta in CV?! Iar daca recruiterului nu-i place fata ta (si nu ma refer aici la frumusete, ci la ce transmiti)
    , cred ca poti sa fii mai destept ca Einstein, daca are de unde alege sansele tale sunt nule.

  2. Eeeiii…de asta nu am eu cont de FB ! :)) Si nu prea imi place sa ma expun virtual😀 Sic!
    Poza in CV iese clar din discutie!
    PS: eu am vazut demult un CV cu poza din liceu atasata, persoana in cauza avand 30 de ani :)) Deci se poate si muult, muult mai rau

    1. Lol. Sa stii ca am vazut atasat la cv si poza din primul buletin (alea vechi de cand eram noi mici) cu jumatate de stamplia pe ea.
      Asa ca varsta … nu conteaza :))))))))))))

Lasă un răspuns

